منو
سبد شما
به فروشگاه اورجینال کی خوش آمدید، برای استفاده از امکانات فروشگاه ثبت نام نمایید.

راهنما و نحوه خرید

راهنما و نحوه خرید از فروشگاه

با سلام خدمت تمامی کاربران محترم فروشگاه اورجینال کی

از مشتریان و کاربران عزیز که قصد دارند برای بار اول از فروشگاه اورجینال کی خرید کنند خواهشمندیم قبل از انجام خرید ابتدا راهنمای خرید از فروشگاه را به دقت مطالعه فرمایند تا به نحوه سیستم کاری فروشگاه در ضمینه تحویل محصولات آشنایی های لازم را کسب نمایند.

مشتریان عزیز دقت داشته باشند که تمامی محصولات فروشگاه به صورت دیجیتال ( لایسنس ) عرضه میشود و کالاهای خریداری شده برای مشتریان ایمیل خواهد شد.

مرحله 1 چگونگی ثبت نام : 

در صورتی که عضو فروشگاه نمی باشید ابتدا باید در فروشگاه ثبت نام کنید تا بتوانید از امکانات فروشگاه استفاده نمایید.

فروشگاه اورجینال کی به دو نوع سیستم تحویل متصل است که در ادامه به صورت دقیق به شما مشتریان عزیز توضیح داده شده است تا با چگونگی تحویل کالاها آشنایی داشته باشید.

مرحله 2 خرید :

فروشگاه اورجینال کی دارای دو سیستم تحویل بین 1 الی 4 ساعت و تحویل آنی می باشد و شما مشتریان محترم برای چگونگی از آگاه شدن از اینکه کالای خریداری شده شما تحویل بین 1 الی 4 ساعت می باشد یا آنی می توانید در هنگام خرید هر کالا به صفحه خرید آن کالا مراجعه کرده و در قسمت توضیحات کالا مدت زمان آن ذکر شده است مانند عکس زیر : 

مرحله 3 چگونگی دریافت کالا پس از خرید :

فروشگاه اورجینال کی به دو نوع سیستم تحویل آنی ( بلا فاصله بعد از خرید ) و تحویل بین 1 الی 4 ساعت متصل است که در هردوی این سیستم ها کد ( سی دی کی اورجینال ) کالاهی خریداری شده به ایمیل مشتریان ارسال میگردد.

در صورتی که با نحوه سیستم های تحویل کالا فروشگاه آشنا شدید حال به مراحل دریافت کالا پس از خرید خواهیم پرداخت :

سیستم های تحویل کالاها :

توجه :

از مشتریان محترم خواهشمندیم همیشه به دقت ایمیل های خود را چک کنند گاهی ایمیل های فروشگاه اورجینال کی ممکن است به پوشه Spam یا پوشه های دیگر ایمیل شما عزیزان منتقل شود.

الف : سیستم تحویل بین 1 الی 4 ساعت :

کالاهایی که به این نوع سیستم متصل هستند بعد از خرید کالا مشتریان محترم باید صبر داشته باشند تا کالای آنها بین مدت زمان 1 الی 4 ساعت به ایمیل آنها ارسال گردد البته لازم به ذکر است زمانی که کالایی را با این نوع سیستم تحویل خریداری کردید از لحظه خرید تا ظرف 4 ساعت هر لحظه امکان دارد کالای شما به ایمیلتان ارسال گردد و از شما عزیزان خواهشمند هستیم در این مدت تا زمان دریافت کالا صبور باشید.

در این نوع سیستم هر زمان که کد ( سریال نامبر اورجینال ) کالا آماده گردید تصویر کد ( سریال نامبر ) به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

سیستم تحویل آنی ( بلافاصله بعد از خرید ) :

در سیستم تحویل آنی کد کلا پس از خرید برای مشتریان محترم هم ایمیل و اس ام اس خواهد شد و هم در تاریخچه سفارشات آنها در فروشگاه کد کالا موجود است و می توانند مشاهده نمایند.

 مشتریان محترم سریال نامبر ( کد محصول ) خریداری شده را به صورت یه کد تایپ شده در فاکتور خریدی که بلافاصله بعد از پرداخت از طرف فروشگاه به ایمیل آنها ارسال میگردد مشاهده خواهند کرد البته لازم به ذکر است مانند روال قبل تمام کالاهای ما به صورت اسکن ( تصویر ) از کد محصول وجود دارند و مشتریان محترمی که تمایل دارند اسکن ( تصویر ) کد محصول خریداری شده خود را مشاهده نمایند پس از خرید ظرف 48 ساعت فرصت دارند درخواست خود را به همراه کد شناسه سفارش برای بخش فروش ایمیل کنند تا اسکن ( تصویر ) کد محصول خریداری شده برای آنها ارسال گردد.

در دو تصویر زیر میتوانید مشاهده کنید که در سیستم تحویل آنی کدها در ایمیل و تارخچه سفارشات در کدام قسمت ها قرار دارند:

با تشکر مدیریت فروشگاه